Tábor célja
A gyerekek pedagógusok vezetésével megismerkedhetnek a digitális világot működtető technológiával és annak lehetőségeivel, annak érdekében, hogy biztonsággal igazodjanak el az információs társadalomban és hasznos segítséget kapjanak jövőbeli pályaválasztásukhoz is. A programban STEAM témájú interaktív laborgyakorlatok szerepelnek.
Tábor helyszíne
A tábor programjai a Balassagyarmati Szabó Lőrinc Általános Iskola épületében lesznek. (2660 Balassagyarmat, Május 1 út 2.)
A gyerekek megismerkedhetnek a LEGO robotok, 3D nyomtatók, játékos matematika világával.
Nyári tábor tervezett időpontja
2019. július 01-03. 08:00-16:00
Étkezések száma
3 (tízórai / ebéd / uzsonna)
Tervezett létszám
Maximum 25 fő.
Korosztály
5. évfolyam - 8. évfolyam
Tábor díja
ingyenes
További információ
További információ kérhető az simon.csaba@skkk.uni-obuda.hu e-mail címen vagy telefonon +36 70 686 4241.
A tábor zárásaként szeretnénk, ha a gyerekeknek lehetősége lenne (egyénileg vagy csoportosan) bemutatni, prezentálni a többieknek milyen élményekkel gazdagodtak a táborban, egyfajta E-Élménynaplót vagy Blogot, bejegyzéseket írnának a tábor időtartama alatt okostelefonjaikon.
A meghirdetett táborral kapcsolatban a változás jogát fenntartjuk!