Tábor célja
A gyerekek pedagógusok vezetésével megismerkedhetnek a digitális világot működtető technológiával és annak lehetőségeivel, annak érdekében, hogy biztonsággal igazodjanak el az információs társadalomban és hasznos segítséget kapjanak jövőbeli pályaválasztásukhoz is. A programban STEAM témájú interaktív laborgyakorlatok szerepelnek.
Tábor helyszíne
A tábor programjai az Alba Innovár Digitális Élményközpont épületében lesznek. (Székesfehérvár, Táncsics Mihály u. 7.)
Az Alba Innovárban a legkorszerűbb digitális eszközök, LEGO robotok, 3D nyomtatók, a virtuális valóság lehetőségei, okospadló, ritkán látható humanoid robotok várják a gyerekeket.
A digitális alkotótábor nem játszóházként, hanem egy fejlesztő műhelyként működik, ahol fontos szerepet kap a kódolás, az alkotás, programok és applikációk készítése, robotok programozása és játékok tervezése.
Nyári tábor tervezett időpontja
2019. június 17-19.
Étkezések száma
3 (tízórai / ebéd / uzsonna)
Tervezett létszám
Maximum 20 fő.
Korosztály
5. évfolyam; 6. évfolyam; 7. évfolyam
Tábor díja
ingyenes
További információ
További információ kérhető az modne.t.judit@amk.uni-obuda.hu e-mail címen vagy telefonon +36-30-4039-738.
A tábor zárásaként szeretnénk, ha a gyerekeknek lehetősége lenne (egyénileg vagy csoportosan) bemutatni, prezentálni a többieknek milyen élményekkel gazdagodtak a táborban, egyfajta E-Élménynaplót vagy Blogot, bejegyzéseket írnának a tábor időtartama alatt okostelefonjaikon.
A meghirdetett táborral kapcsolatban a változás jogát fenntartjuk!